More stories

Premium

‘We kunnen een digitale oplossing ontwerpen én zelf realiseren’

rb2 is een technisch developmentbureau dat al sinds 2005 innovatieve digitale oplossingen realiseert. Dit jaar verwierf het bedrijf voor het […]

Premium

‘De culturele fit met onze klanten is key; zij verwachten van ons dat wij hen uitdagen’

Bij Proserve geloven ze dat de lat altijd hoger gelegd kan worden. “Een open bedrijfscultuur, waarin we elkaar en onze […]

Premium

‘Ook vanuit huis blijven we alles doen om onze klanten succesvol te maken’

Bij Osudio werken collega’s uit verschillende disciplines samen aan een project. Maar hoe pak je dat op een effectieve en […]

Premium

‘Hier word je in vier à vijf jaar tijd ‘e’’

OrangeValley is het toonaangevende Nederlandse bureau voor datagedreven digital marketing. Voor ambitieuze professionals die verder willen groeien, in hun vak […]

Premium

‘We helpen klanten verder in hun digitale transformatie’

Met trots kijken de drie directeuren van Netvlies terug op het afgelopen jaar waarin het bedrijf zichzelf herontdekte en zijn […]

Premium

‘We garanderen loyalere klanten, een hogere conversie en meer omzet’

Maileon Benelux is exclusief distributeur van Maileon-e-mailmarketingsoftware. Het bedrijf werd in 2019 opgericht door Menno Worst en Bjorn van Breemen. […]

Premium

‘Onze klanten weten precies waar ze aan toe zijn bij ons’

Eigenaren Eeke Olijve en Mareille Raeimakers zijn erin geslaagd om een ánder fullservicebureau neer te zetten met Limesquare. “Ons doel […]

Premium

‘In samenwerking met onze retailers verhogen we de conversie en shopervaring’

De Zweedse fintech Klarna groeide uit tot marktleider door een groeimotor te zijn voor retailers wereldwijd. Een extreme klantgerichtheid en […]

Premium

‘Wij willen mensen iets laten ervaren, denken en aanzetten tot beweging’

Intensieve interactie. Dat is wat Kaliber, digitaal bureau, met een ijzersterke combinatie van strategie, technologie en creativiteit doet. Alles is […]

Premium

Omnichannel content is meer dan hergebruik: het moet zich telkens aanpassen aan de context

Data was jarenlang topprioriteit voor een 360-graden-klantbeeld, targeting en actionable insights. “Met de huidige hoeveelheden informatie en data kunnen we […]

Premium

‘Als ontwerpers maken wij innovatie begrijpelijk, betekenisvol en toegankelijk’

Erik van der Meer en Matthijs Klinkert stellen vast dat design steeds meer technologisch gedreven wordt en een grote maatschappelijke […]

Premium

‘Met kleine aanpassingen in de klantervaring kun je veel extra omzet boeken’

Hoe ga je van een statische website naar een digital experience? Van iets wat geld kost naar iets wat business […]

Premium

‘Digitale transitie? Neem zelf de regie’

Het afgelopen jaar heeft weer bewezen dat geen bedrijf zonder digitaal plan, platform of communicatiebeleid kan. Maar waar moet je […]

Premium

‘First party data is dé strategische asset voor langetermijnsucces’

Emark is een growth partner die technologie, data, creativiteit en consultancy combineert. Het bureau helpt bedrijven om loyale eindklanten te […]

Premium

‘Wij geven vorm aan de onlinemarketingcultuur’

Elevate Digital start initiatieven vanuit een visie dat alles wat zij doen voor impact moet zorgen op de onlinemarketingcultuur. Samenwerken […]