True experience design
Veel bedrijven hebben de afgelopen jaren een digitale transformatie doorgemaakt en zijn agile geworden. Tijd voor de volgende stap: de […]
Veel bedrijven hebben de afgelopen jaren een digitale transformatie doorgemaakt en zijn agile geworden. Tijd voor de volgende stap: de […]
De groeicurve van Makerstreet in ondernemers en werknemers is robuust. Opdrachten schuiven steeds meer van pure digitale klussen naar een […]
Exact is continu bezig om zijn marketeers nog sterker te laten focussen op customer centricity en innovatie. Het marketing technology […]
Alles wat Meltwater doet, is gericht op dat ene doel: klanten inzicht geven in wat er in de buitenwereld allemaal […]
In de zeer concurrerende markt voor managed it draait de klantbeleving om inleving, innovatie, schaalbaarheid en uiteraard kosten. NTT heeft […]
“Dit jaar vieren we ons vijfde jaar, maar een start-up hebben we ons nooit gevoeld.” De oprichters van Lab Digital […]
Sinds begin dit jaar werken Measuremail en Tripolis nauw samen om een gezamenlijke toekomst voor te bereiden. Met deze voorbereidingen […]
De tijd dat je digitale marketingcampagnes op afstand kon managen is geweest. Pink is daar aanwezig waar de discussie wordt […]
Sinds 2010 leidt SparkOptimus de digitale transformatie van organisaties in goede banen. De grote kracht is de vertaling van een […]
IPG-labels Reprise en UM gaan structureel samenwerken om de steeds veeleisendere en beweeglijkere klant beter te kunnen bedienen. Kwaliteit, wendbaarheid […]
Traffic Builders loopt voorop in datagedreven branding en sales. Het digital-mediabureau onderscheidt zich door zijn ‘full funnel’-expertise. “We willen voor opdrachtgevers de juiste doelgroep, op de juiste momenten, met de meest aansprekende boodschap bereiken.”
Superhero Cheesecake scoort vijf uit vijf sterren en wordt daarmee (h)erkend als hoogwaardige digital production en designstudio. “Daarom delen we nu graag een scoop: in 2019 openen we ook een Superhero Cheesecake in de USA!”
In intensieve samenwerking weet Osudio de digitale dienstverlening van klanten te verbeteren. Met aantoonbaar succes. Als fullservicespecialist in e-business is Osudio zowel sterk in design als in consultancy en implementatie en weet het die specialisaties perfect te integreren.
MultiCards biedt al meer dan twintig jaar betaaldiensten op internet aan, volgt nog steeds alle ontwikkelingen op de voet en loopt ook nog altijd voorop in dienstverlening aan de klanten. “Als klanten een speciale wens hebben, vervullen we die.”
In 2004 introduceerde Kentico een van de eerste .NET-gebaseerde CMS-producten in de markt. Het bedrijf is uitgegroeid tot een van de wereldspelers op het gebied van CMS. Nu lanceert Kentico zijn nieuwe Content as a Service (CaaS): Kentico Cloud.