More stories

‘Wij willen mensen iets laten ervaren, denken en aanzetten tot beweging’

Intensieve interactie. Dat is wat Kaliber, digitaal bureau, met een ijzersterke combinatie van strategie, technologie en creativiteit doet. Alles is […]

Omnichannel content is meer dan hergebruik: het moet zich telkens aanpassen aan de context

Data was jarenlang topprioriteit voor een 360-graden-klantbeeld, targeting en actionable insights. “Met de huidige hoeveelheden informatie en data kunnen we […]

‘Als ontwerpers maken wij innovatie begrijpelijk, betekenisvol en toegankelijk’

Erik van der Meer en Matthijs Klinkert stellen vast dat design steeds meer technologisch gedreven wordt en een grote maatschappelijke […]

‘Met kleine aanpassingen in de klantervaring kun je veel extra omzet boeken’

Hoe ga je van een statische website naar een digital experience? Van iets wat geld kost naar iets wat business […]

‘Digitale transitie? Neem zelf de regie’

Het afgelopen jaar heeft weer bewezen dat geen bedrijf zonder digitaal plan, platform of communicatiebeleid kan. Maar waar moet je […]

‘First party data is dé strategische asset voor langetermijnsucces’

Emark is een growth partner die technologie, data, creativiteit en consultancy combineert. Het bureau helpt bedrijven om loyale eindklanten te […]

‘Wij geven vorm aan de onlinemarketingcultuur’

Elevate Digital start initiatieven vanuit een visie dat alles wat zij doen voor impact moet zorgen op de onlinemarketingcultuur. Samenwerken […]

‘Onze kracht ligt in een hecht team’

Digitaal bureau Elephant functioneert als verlengstuk van zijn opdrachtgevers. “Wij zijn de digitale afdeling die je zelf niet hebt. Wij […]

‘Van logistieke dienstverlening tot aftersales: ons internationale netwerk ligt er al’

Het poolbiljart geeft aan hoe DSV Multi-Channel Fulfilment erin staat: spelen is leuk, maar er moet wel gewonnen worden. “Kwaliteit […]

‘Onze kracht schuilt in het meekrijgen van het team met een nieuwe digitale strategie’

Onafhankelijk, transparant en gefocust op kennisoverdracht. Dat is hoe het Groningse bedrijf DigitalWorks eruit springt in de competitieve markt van […]

‘De gebundelde expertise van 26 bedrijven voorziet in de totale digitale behoefte van klanten’

Steeds vaker kloppen bedrijven bij Conclusion aan voor grote strategische vraagstukken op het snijvlak van business en IT. Conclusion bedenkt […]

‘Covid heeft e-commerce een nog grotere duw gegeven’

De opkomst van de marketplaces ontgaat niemand in de retail. Daarnaast groeit de markt van e-commerce ook nog eens enorm […]

‘Winnende organisaties innoveren het snelst op het gebied van marketing en technologie’

Het marketingdomein wordt steeds breder, in technologie, in kanalen en in disciplines. Dit creëert een uitdaging: hoe bepaal je welke […]

‘Met 280 specialisten vormen we een toonaangevende partij in de Benelux’

Adeptiv is een gerenommeerde ‘customer journey marketing’-groep. Het bedrijf is recent gefuseerd met Springbok om zijn propositie verder te versterken. […]

‘We willen onze klanten kunnen bedienen op alle facetten van de digitale customer journey’

4NG brengt de beste digitale specialisten bij elkaar in één grote familie, een familie waarin ondernemerschap centraal staat. Doel: het […]