De psychologie achter betalingsgedrag: waarom betalen klanten niet op tijd?
Het niet op tijd betalen van facturen is een veelvoorkomend probleem voor bedrijven van elke omvang. Hoewel het gemakkelijk is […]
Het niet op tijd betalen van facturen is een veelvoorkomend probleem voor bedrijven van elke omvang. Hoewel het gemakkelijk is […]
In de moderne zakelijke wereld is het beschermen van je ideeën, producten en merk essentieel voor langdurig succes. Of je […]
Dit artikel duikt in identity resolution – de techniek die marketeers helpt om anonieme en bekende klantdata samen te voegen. […]
In de huidige digitale wereld, waar bedrijven steeds vaker online concurreren, is een sterk merk belangrijker dan ooit. Het onderscheidt […]
Wanneer men het heeft over de ontwikkeling van AI, denken we vaak alleen maar aan de digitale gevolgen die dit […]
Veel mensen maken zich zorgen om de huidige economie. De inflatie brengt zorgen met zich mee. Mensen zijn zich bovendien […]
Relatiegeschenken zijn al jarenlang een beproefde manier om de band met klanten te versterken. Maar tegenwoordig gaan ze veel verder […]
Performance marketeers richten zich vaak sterk op data en algoritmes. We analyseren, testen en optimaliseren eindeloos om die ene extra […]
stichd, dochterbedrijf van PUMA group, werkt als brand partner van een indrukwekkend portfolio A-merken.
Het Nederlandse kinderwagenmerk Joolz groeide de afgelopen jaren enorm. Inmiddels is het merk actief in meer dan vijftig landen. Voor […]
Commercetools is voor het vijfde opeenvolgende jaar uitgeroepen als “Leader” in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce.
Merkhuis Premium Inc. – moederbedrijf van modemerken als Off The Pitch en Cruyff – stapte zo’n vijf jaar geleden over […]
Momenteel zijn er ongeveer vijfhonderd verschillende Customer Data Platforms beschikbaar op de markt: de voordelen van een headless systeem op een rij.
Inhousing is een voortdurende trend die bij veel bedrijven structureel op de agenda staat. Maar ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ is […]
Tijdens het KPS-event in het Olympisch Stadion in Amsterdam werden vijf concrete acties aangeboden in de route naar topprestaties.