More stories

De psychologie achter betalingsgedrag: waarom betalen klanten niet op tijd?

Het niet op tijd betalen van facturen is een veelvoorkomend probleem voor bedrijven van elke omvang. Hoewel het gemakkelijk is […]

Sponsored

Hoe intellectueel eigendom bedrijven helpt beschermen en groeien

In de moderne zakelijke wereld is het beschermen van je ideeën, producten en merk essentieel voor langdurig succes. Of je […]

Sponsored

Zonder cookies, toch persoonlijk: identity resolution maakt het mogelijk

Dit artikel duikt in identity resolution – de techniek die marketeers helpt om anonieme en bekende klantdata samen te voegen. […]

Sponsored

De waarde van een merk in een digitale wereld

In de huidige digitale wereld, waar bedrijven steeds vaker online concurreren, is een sterk merk belangrijker dan ooit. Het onderscheidt […]

Sponsored

Vloercoatings en AI: hoe kunstmatige intelligentie het aanbrengproces optimaliseert

Wanneer men het heeft over de ontwikkeling van AI, denken we vaak alleen maar aan de digitale gevolgen die dit […]

Sponsored

Investeren als ondernemer: 4 interessante investeringsmogelijkheden

Veel mensen maken zich zorgen om de huidige economie. De inflatie brengt zorgen met zich mee. Mensen zijn zich bovendien […]

Sponsored

Relatiegeschenken als strategische marketingtool binnen loyaltyprogramma’s

Relatiegeschenken zijn al jarenlang een beproefde manier om de band met klanten te versterken. Maar tegenwoordig gaan ze veel verder […]

Sponsored

Hoe emotie en data samen zorgen voor écht impactvolle campagnes

Performance marketeers richten zich vaak sterk op data en algoritmes. We analyseren, testen en optimaliseren eindeloos om die ene extra […]

Sponsored

Snel schakelen in een snelle wereld met stichd

stichd, dochterbedrijf van PUMA group, werkt als brand partner van een indrukwekkend portfolio A-merken.

Sponsored

Klein team, grote digitale transformatie

Het Nederlandse kinderwagenmerk Joolz groeide de afgelopen jaren enorm. Inmiddels is het merk actief in meer dan vijftig landen. Voor […]

Sponsored

Commercetools voor het 5e opeenvolgende jaar uitgeroepen tot Leader in Digital Commerce

Commercetools is voor het vijfde opeenvolgende jaar uitgeroepen als “Leader” in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce.

Sponsored

Van acquisitie tot loyaliteit: Hoe Premium Inc. klantrelaties optimaliseert

Merkhuis Premium Inc. – moederbedrijf van modemerken als Off The Pitch en Cruyff – stapte zo’n vijf jaar geleden over […]

Sponsored

De voordelen van een ‘headless’ Customer Data Platform

Momenteel zijn er ongeveer vijfhonderd verschillende Customer Data Platforms beschikbaar op de markt: de voordelen van een headless systeem op een rij.

Sponsored

Inhousing van Digitale Marketing; Hoe staat het ervoor?

Inhousing is een voortdurende trend die bij veel bedrijven structureel op de agenda staat. Maar ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ is […]

Sponsored

Ga voor goud: vijf tips vanuit het olympische KPS-event over CX en ERP

Tijdens het KPS-event in het Olympisch Stadion in Amsterdam werden vijf concrete acties aangeboden in de route naar topprestaties.

Sponsored