Commercetools voor het 5e opeenvolgende jaar uitgeroepen tot Leader in Digital Commerce
Commercetools is voor het vijfde opeenvolgende jaar uitgeroepen als “Leader” in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce.
Commercetools is voor het vijfde opeenvolgende jaar uitgeroepen als “Leader” in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce.
Merkhuis Premium Inc. – moederbedrijf van modemerken als Off The Pitch en Cruyff – stapte zo’n vijf jaar geleden over […]
Momenteel zijn er ongeveer vijfhonderd verschillende Customer Data Platforms beschikbaar op de markt: de voordelen van een headless systeem op een rij.
Inhousing is een voortdurende trend die bij veel bedrijven structureel op de agenda staat. Maar ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ is […]
Tijdens het KPS-event in het Olympisch Stadion in Amsterdam werden vijf concrete acties aangeboden in de route naar topprestaties.
Retail is een spannende markt. De concurrentie is groot, de consument is vaak grillig. Of een klant voor jou kiest […]
De trend van ‘in-housing’ vormt een uitdaging voor marketingbureaus. Omarm de trend en bied nieuwe diensten aangepast op de deze ontwikkeling.
Marketing is uitgegroeid tot een cruciale pijler voor groei, en daarmee is de rol van de CMO volledig getransformeerd.
Het digitaliseren van inkoopprocessen is vaak geen topprioriteit. Dit kan ten koste gaan van rendement en duurzaamheidsdoelstellingen Een audit kan helpen.
Nederlandse spaarders zijn huiverig om over te stappen naar een buitenlandse bank. Maar in andere landen liggen de rentes nu juist hoger.
Toen Google aankondigde de ‘nieuwe’ definities van de IAB voor ‘instream’ en ‘outstream’ video-advertenties te gaan adopteren, was dat geen 1-april-grap.
Plannen in overvloed, maar hoe goed is jouw toolkit als marketeer voor de job? Heb je alles wat je nodig hebt om een gedegen fundament te leggen?
Wat voor mogelijkheden bieden nieuwe platformtoepassingen voor banken en spaarders? En waarom zijn deze oplossingen essentieel?
De uitgaven voor digitale advertenties overtreffen de eerdere groeiverwachtingen en zullen naar verwachting met 7,4 procent stijgen.
Een eigen merk geeft je niet alleen meer controle over je producten en/of diensten, maar draagt ook bij aan je naamsbekendheid en is belangrijk voor je bestaansrecht.