-

Tonny Loorbach (CEO IMU BV): ‘Boek is de ultieme marketingbijbel geworden’

Het boek De Online Marketing Tornado is ‘een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt’. Mede ingegeven door de coronacrisis willen Tonny Loorbach en co-auteur Martijn van Tongeren het boek niet op de ouderwetse manier verkopen, maar gratis weggeven. Tonny: ‘Door de coronacrisis loopt het de afgelopen weken storm. De kern van ons bedrijf is het aanbieden van online marketingcursussen, dat doen we al jaren. Veel mensen willen juist nu online ondernemen. Er is dus ineens veel meer vraag naar onze software en we hebben ook een boek gelanceerd: De Online Marketing Tornado hebben we in zes weken tijd geschreven.’

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Ronnie Overgoor is oprichter van 7Ditches.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond