Friese nuchterheid in digitale versnelling
Friese nuchterheid combineren met digitale innovatie: dat is Travyk. Dit Heerenveense onlinemarketingbureau zorgt voor ‘de goede click’.
“Verkeer naar een website halen, daar zijn wij voor”, zegt Iwan Post, oprichter van Travyk. Met ruim dertien jaar ervaring in onlinemarketing heeft hij een scherpe visie ontwikkeld: begin met datagedreven advertenties (SEA), valideer wat werkt, versterk dan je organische vindbaarheid (SEO) en optimaliseer vervolgens je landingspagina’s. In de praktijk werkt dit als volgt: “Eerst maken we een businesscase met zoekmachinecampagnes om een beeld te krijgen van het zoekgedrag van de potentiële klanten van ondernemers die bij ons aankloppen. Daar bouwen we dan op verder.” Met dit ‘Travyk-vliegwiel’ lukt het keer op keer om te zorgen voor effectieve onlinemarketingcampagnes – voor ‘een goede click’, zoals Travyk het noemt.
De naam ‘Travyk’ – een Friese knipoog naar ‘Traffic’ – verraadt de regionale wortels. “We zijn Friese ondernemers die nuchter en direct communiceren”, lacht Post. Die eerlijkheid vormt ook de basis voor duurzame relatie met klanten. “Die openheid is belangrijk voor een prettige en effectieve samenwerking.” Een goede ‘click’, ook hier.
Terwijl veel onlinemarketingbureaus worstelen, blijft Travyk groeien. “We omarmen nieuwe technologie die ervoor zorgt dat onze klanten goed vindbaar zijn via zoekmachines en AI-toepassingen, zoals ChatGPT en Perplexity.” Voor ambitieuze marketeers die deze ontwikkelingen willen meemaken, biedt Travyk een dynamische werkplek. “We zoeken altijd competitieve, nieuwsgierige mensen die blij worden van innovatie en van een lolletje houden.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond