0
14,7K

Content integreren in je omnichannel strategie

De grote hoeveelheid aan data die bedrijven tot hun beschikking hebben, zorgt voor een steeds betere klantervaring. Content kan hier veel aan toevoegen, maar blijft nog te vaak achter.

“Agile content” die afgestemd is op de levenscyclus van de klant, en daarmee kanalen, merken en afdelingen overstijgt, is de volgende stap op weg naar het creëren van die naadloze ervaringen de organisaties hun klanten willen bieden.

In dit whitepaper

  • De kracht van de combinatie van data en content.
  • Hoe omnichannel belangrijker wordt.
  • Content integreren in een omnichannel strategie.

Download het whitepaper

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor GX Software. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met GX Software’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Redactie