Download

Download
0
2.9k

De CX verbeteren met intent-driven marketing

Personalisatie is al enkele jaren een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van veel merken. Door grote hoeveelheden klantdata te verzamelen, zijn merken beter dan ooit uitgerust om contact te leggen met hun klanten.

Dit resulteert in nieuwe mogelijkheden voor personalisatie. Door 360 graden data over een klant te begrijpen, kan je namelijk voorspellen wat de intentie van de klant is. Intent-driven marketing wordt steeds populairder, daarom lees je in dit whitepaper precies hoe het werkt.

In dit whitepaper bespreken we het veranderende landschap van intentie gedreven marketing, gebieden die je beter kunt vermijden en hoe je uiteindelijk deze nieuwe, sterk gepersonaliseerde marketingstijl goed implementeert.

Intentie en personalisatie – wat klanten verwachten en hoe merken reageren

  • 82% van de klanten zegt dat gepersonaliseerde klantenservice de loyaliteit beïnvloedt.
  • 80% van de marketeers die in personalisatie hebben geïnvesteerd, zullen hun inspanningen tegen 2025 opgeven vanwege een gebrek aan ROI, de gevaren van klantgegevens of beide.
  • 33% van de consumenten wereldwijd verwacht dat merken anticiperen op hun behoeften voordat ze zich voordoen.Wat doe jij om deze uitdagingen te overwinnen?

Redactie