Research
Emerce Rapport Managing E-commerce Channels 2025
Het speelveld van digitale verkoop verandert razendsnel. Door systematisch te kijken naar de aanwezigheid van 250 bedrijven op zeven belangrijke verkoopkanalen – van app en bol.com tot Google Shopping – biedt dit rapport een actueel overzicht van waar bedrijven staan in hun digitale distributiestrategie. De selectie omvat multibrand retailers, merken met een direct e-commercekanaal (D2C) en e-commerceplatformen. Dit helpt marketeers en e-commerceprofessionals hun eigen kanaalstrategie te positioneren.
In de rapport onder andere:
- Kanaaladoptie
- Verschillen retailer en merk
- Platformen
- Kanaalmixen
- Aantal kanalen
- Kanaalcombinaties
- Kanaalkeuze per categorie
- Analyse per kanaal
- Kruisbestuiving
Download dit rapport
Onderwerpen:
Kanaalkeuze E-commerce
Upgrade naar Emerce for teams om dit rapport te downloaden
Voor teamabonees
Upgrade naar een Emerce for teams-abonnement en krijg onbeperkt toegang voor je hele team tot research content, premium nieuwsartikelen, Emerce Learning en andere voordelen.
Log in met je Emerce Account