0
10,3K
Channel: Marketing

Marketing & digital advertising: zelf doen of uitbesteden?

In de voorbije jaren is er ongelooflijk veel bijgekomen op het gebied van digital marketing. Van in-game en in-app advertising, digital out-of-home en podcasts tot cloud services, AI en Data-as-a-Service. De grote meerderheid van de bedrijven weten nog niet echt goed wat ze daarmee aan moeten.

Dan heb je de optie om samen we werken met een agency. Er zijn vijf verschillende scenario’s van de relatie met een agency, elk met zijn eigen voor- en nadelen en aandachtspunten.

In dit whitepaper

  • Samenwerken met één agency.
  • Samenwerken met meerdere agencies.
  • Een in-house team dan samenwerkt met een agency.
  • Een volledig in-house team.
  • Geen marketing team.

Besteed je de marketing uit, dan schakel je een of meerdere agencies in waarmee je snel en wendbaar de markt benadert. Je kunt gemakkelijk schalen en innoveren, maar de expertise blijft buitenshuis. Kies je er als adverteerder voor om zelf alles in-house te doen, dan krijg je te maken met HR-uitdagingen. Hoe vind en behoud je goed personeel?

Dit whitepaper helpt je bij het verkrijgen van inzicht over je huidige marketing én biedt handvatten voor je marketingstrategie van de toekomst.

Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Redactie