0
19,8K
Channel: Data

Omarm het nieuwe marketingmodel: Technology-First, Data-Driven Creativiteit

Leun je te veel op onderbuikgevoel en creativiteit zonder voldoende inzicht in het publiek? Vraag je je af wat een deep-dive in gegevens jou zou kunnen opleveren?

Door een datagedreven aanpak te omarmen creëer je nieuwe kansen voor je organisatie. Je krijgt een diepgaand inzicht in maatschappelijke verschuivingen, waarop je je marketinginspanningen kunt aanpassen en afstemmen. Bovendien profiteer je van de snelheid van de cultuur, het momentum benutten om je merk vooruit te stuwen, de aandacht te trekken, de betrokkenheid te stimuleren en de ROI te maximaliseren.

In deze whitepaper lees je vijf tips om je te helpen beoordelen of je marketingcampagnes te veel leunen op creativiteit en onderbuikgevoel in plaats van op data. Door deze tips te volgen, krijg je een beter begrip van de balans tussen creativiteit en data in je marketinginspanningen.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
Data Deep Dive: het ware potentieel ontketenen
De opkomst van Data Driven creativiteit
ROI maximaliseren: marketinginspanningen transformeren
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Bernd van den Thillart