Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing
We willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit.
We willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit.
Gebruik je de Google Tag Manager-implementatie? Dan deel je waarschijnlijk persoonsgegevens met de VS. Als dat niet noodzakelijk is, is het illegaal.
Agentic AI staat bij veel organisaties op de planning, maar meer dan 40% van de projecten zal mislukken. De belangrijkste reden: AI werkt averechts zonder kwalitatieve data.
Gent was al een Europese technologiehoofdstad, maar het Wintercircus heeft die reputatie vorig jaar nog een boost gegeven. Het iconisch indoorcircus uit de 19 de eeuw werd omgetoverd tot...
Booking.com, NS International, De Volksbank en Funda zijn enkele van de bedrijven die acte de présence geven op Emerce Conversion & Analytics.
Ook in marketing speelt de inzet van AI een steeds grotere rol, maar zonder kwalitatieve data presteren zelfs de krachtigste algoritmes ondermaats.
Eerder schreef Emerce over de resultaten van het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) door de DDMA. Eén van de belangrijkste
Niet bij je eigen data uit een apparaat of toepassing kunnen omdat ze vast zitten bij een bedrijf: de Data Act geeft gebruikers meer rechten.
In deze derde aflevering van het derde seizoen van Shaping the Future duiken we in de wereld van datagedreven marketing.
De beschikbaarheid, kwaliteit en toepassing van data blijft nog vaak onbenut binnen de marketingsector in Nederland. Dit blijkt uit het
Google gaat 'third-party' cookies in Chrome voorlopig tóch niet uitfaseren. Waren voorbereidingen daarop voor niets? Waar moeten we ons nu op voorbereiden?