Download

Download
0
10,6K

De toekomst van CX: 2022

De digital-first service-ervaringen van de afgelopen twee jaar hebben bepaald hoe de toekomst eruit gaat zien. Als gevolg van fysieke beperkingen zijn klanten overgestapt op digitale platformen, waardoor bedrijven gedwongen waren hun customer experience (CX) aan te passen en klanten op een andere manier te benaderen.

De consument heeft het gemak van online interactie massaal omarmd, maar hecht tegelijkertijd ook waarde aan de verbinding en empathie van persoonlijk contact. Voor bedrijven betekent dit dat ze een naadloze omnichannel-strategie moeten inzetten, die niet alleen de digital-first consument aanspreekt, maar ook daadwerkelijke menselijke interactie omvat. En dat allemaal vanuit een misschien wel permanente hybride werkomgeving.

In dit whitepaper

  • De vijf belangrijkste gedragstrends bij consumenten en bedrijven.
  • Hoe je tijdig inspeelt op deze trends en ze gebruikt om je CX te verbeteren.
    Wat de voordelen zijn van inspelen op deze trends, zoals het verlagen van operationele kosten.

Redactie