1 miljoen euro groeigeld voor omnichannel specialist Mall-Connect
Mall-Connect, de Nederlandse ontwikkelaar van omni-channel marketing software voor winkelcentra, heeft 1 miljoen euro opgehaald om haar internationale expansie te versnellen.
De financiering komt van Newion en managing partner Patrick Polak treedt toe tot de Raad van Commissarissen van Mall-Connect. Investeerder Newion heeft een portfolio met onder meer Collibra, CustomerGauge, Instant Magazine, iWelcome, MaPS Systems, 24iMedia, Nallian, Reasult en Vector Fabrics.
Het marketing platform MyDeck van Mall-Connect wordt gebruikt door meer dan 25 winkelcentra en 4.000 winkels op vier continenten, aldus directeur Jasper de Vreugt (Lost Boys, Media Republic) tegen Emerce.
Het Larense bedrijf heeft grote vastgoed ontwikkelaars als klant, waaronder het Duitse ECE, Multi Mall Management uit Nederland, Devimo Consult en SCMS-Ceusters uit België, Cencosud in Chili, Atterbury in Zuid Afrika en Emaar Malls Group in de Verenigde Arabische Emiraten.
“We doen eigenlijk relatief weinig in Nederland,” aldus De Vreugt. “Dat komt omdat winkels hier een vaste huur betalen. In het buitenland is de huur afhankelijk van de omzet. Vastgoedpartijen hebben er direct belang bij dat de omzet omhoog gaat.”
Met MyDeck krijgen winkelcentra inzicht in bezoekersdemografie, gedrag en interesses. Vastgoedeigenaren en -beheerders, van oudsher conservatief op het vlak van consumentenmarketing, kunnen in een keer een marketinginfrastructuur inkopen. “Hardware leveren we niet, trackers en beacons worden samen met partners geïnstalleerd.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond