Deel dit artikel
-

25.000 online klanten voor Specsavers Nederland

De online dienst van Specsavers heeft 25.000 klanten. Dat maakte het bedrijf vandaag bekend bij het jaaroverzicht.

De optiekbranche leent zich primair niet voor online bedrijfsactiviteiten. Voor een goed passende bril moet een consument bij een opticien langs, vindt ook Spercsavers.

Bij contactlenzen ligt dit anders: dergelijke herhaalaankopen kunnen wel online plaatsvinden, al blijft ook een regelmatige controle ook bij contactlenzen volgens Specsavers noodzakelijk.

De brillenretailer realiseerde een recordomzet van 127 miljoen euro in het afgelopen boekjaar.

In haar jaarverslag rapporteert de retailketen, die in totaal in tien landen actief is, wereldwijd eveneens een groei, met een totaalomzet van meer dan 2 miljard.
Specsavers Nederland is na thuisland het Verenigd Koninkrijk en Australië met 122 winkels de grootste afzetmarkt.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond