Deel dit artikel
-

Bas Verheijen (Picnic) naar Blokker

Blokker heeft retail-marketeer en strateeg Bas Verheijen benoemd tot directeur Marketing & Formule. Verheijen is een van de mede-oprichters van de online supermarkt Picnic.

Eerder heeft hij de vernieuwing in gang gezet bij C1000, Albert Heijn, Ahold en Procter & Gamble. Verhijen rapporteert aan de algemeen directeur Blokker, Casper Meijer, die tevens CEO is van Blokker Holding.

Verheijen (1969) begon zijn carrière bij Procter & Gamble waar hij werkte als Marketing Director voor de Benelux en onder andere Pringles in de supermarkt introduceerde. Na 10 jaar maakte Verheijen de overstap naar Ahold. Hij was als Senior Vice President Marketing van Albert Heijn verantwoordelijk voor bekende marketing-initiatieven als ‘Harry de Supermarktmanager’, de WK-Wuppie-campagne en het jaarlijkse kortingsfestival ‘Hamsteren’.

Eerder dit jaar trok hij Verhijen zich terug uit de leiding van Picnic.

De directie van Blokker bestaat per 28 september 2017 uit: Casper Meijer (algemeen directeur en CEO Blokker Holding), Jacqueline Bongartz-Dorrepaal (financieel directeur), Bas Verheijen (directeur Marketing & Formule) Wim Braafhart (directeur Categorie Management), Corné Mulders (directeur Winkeloperatie) Odile Bocxe (directeur P&O) en Koen van Doorn (directeur Supply Chain).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond