Deel dit artikel
-

blowUP media lanceert grootste transparante LED-scherm in Utrecht

blowUP media lanceert in Utrecht naar eigen zeggen het grootste transparante LED scherm van West-Europa. Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum – en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland.

NEO, het grootformaat digitale LED scherm (193m2) boven de hoofdingang van Hoog Catharijne, moet een enorme impact creeren bij merkcampagnes.

VodafoneZiggo, met het central office gevestigd in het gebouw, toont een indrukwekkende ‘digital art’ campagne als exclusieve launching partner van het scherm.

blowUP media werkt met lokale en internationale partners samen om wat het noemt ‘immersive, anamorphic en 3D-content’ te creëren. Eén van de internationale partners van blowUP LAB is Grand Visual, een productiebedrijf dat creatieve diensten levert voor digitale Out of Home campagnes.

Het netwerk omvat premiumschermenin Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Tilburg.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond