Deel dit artikel
-

blowUP media lanceert LED-scherm voor multi-product advertising

blowUP media lanceert in Hoog Catharijne in Utrecht wederom een bijzonder LED scherm. The Emerald, het grootformaat vierzijdige digitale LED scherm van bijna 60 m2 komt vanuit het plafond in het shopping center naar beneden.

Het vierzijdige scherm is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen bijvoorbeeld op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen.

Het ontwerp sluit aan bij opvallende golvende plafond van De Stijlkamer, het winkelgedeelte waar alle winkelpassages van Hoog Catharijne op uit komen. Het bestaat uit twee verdiepingen met diverse winkels en het digitale object is daarom vanuit allerlei hoeken goed zichtbaar.

Hoog Catharijne is met ruim 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum – en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond