Deel dit artikel
-

bol.com opent leesclub voor kinderen

bol.com opent een online lees- en boekenclub voor kinderen tot ongeveer tien jaar. Iedere dag lezen bekende Nederlanders per video verhalen voor, maar kinderen kunnen in de speciale hoek ook e-boeken en luisterboeken nuttigen.

De leessessies beginnen iedere dag om negen uur en zijn ook bedoeld voor werkende ouders die hun kinderen toch willen kunnen laten onderhouden. Een aantal bekende Nederlanders zullen een bijdrage leveren door vanuit huis verhalen voor te lezen, zoals Monique Smit, Jill Schrinhofer, Nola Kemper en Niek Roozen. Elke week nemen nieuwe voorlezers het stokje over.

Er zijn boeken voor kinderen tussen 2-4, 4-6, 6-8 en 8-10 jaar. E-boeken kosten een cent per stuk en, zoals het er naar uitziet, vliegen als warme broodjes over de toonbank.

De campagne voor de thuisblijvertjes, zoals de nieuwe leeshoek is gedoopt, is ontwikkeld met Dept. Het digitale bureau verzorgde samen met bol.com de merk- en reclameactiviteiten, zoals het aantrekken de influencers, en de technische realisatie.

Thuisblijvertjes kent vooralsnog geen einddatum. Er wordt bekendheid aan het initiatief gegeven via display banners, social posts en er is een volledige krantenpagina reclameruimte gekocht in een aantal grote dagbladen.

Foto: Brad Greenlee (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond