Deel dit artikel
-

Bol.com zes keer genomineerd voor Best Social Awards 2020

Bol.com is met zes nominaties in vijf verschillende categorieën de grootste kanshebber van The Best Social Awards 2020, de social media-prijzen van Nederland. De retailer is genomineerd in de categorieën Beste Merk, Beste Webcare, Beste Innovatie, Beste Copywriting en Beste Community Management. Bedrijven die verder kans maken op één van de Best Social Awards zijn onder meer KLM, Albert Heijn, Venz, Interpolis, Videoland en Pathé.

Bol.com wordt op de voet gevolgd door Interpolis (vier nominaties), Rijksoverheid (vier nominaties), Albert Heijn (drie nominaties), Pathé (drie nominaties), TOTO (twee nominaties) en Lidl (twee nominaties).

De betaalapp Tikkie is voor het eerst genomineerd voor The Best Social Awards. Zij zijn genomineerd in de categorie Beste Innovatie.

De meest genomineerde bureaus zijn Dept (9 nominaties), GoSpooky (7 nominaties) en Boomerang (6 nominaties).

De genomineerden zijn gekozen door een jury bestaande uit 33 professionals die werkzaam zijn bij NOS, Google, Wavemaker, Pathé en A Million Faces. De jury signaleert belangstelling voor onder meer sterk community management en influencercampagnes.

De uitreiking vindt dit jaar voor het eerst via een livestream plaats, welke op woensdag 27 mei live te volgen is via de kanalen van The Best Social Media.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond