Deel dit artikel
-

Merkle & Europcar winnaar van de Grote Prijs Dutch Search Awards

De casus van Merkle en Europcar heeft dit jaar de grote prijs van gewonnen bij de vierde editie van de Dutch Search Awards. Die werden gisterenavond in DeFabrique te Utrecht uitgereikt. Hostess Shelly Sterk overhandigde de onderscheidingen voor de beste bureaus, merken en professionals.

Reprise ging naar huis met onderscheidingen in de categorie Beste Marketing Automation en Beste Branding Campagne en Marloes Zweers van Reprise sleept de award voor Beste Consultant van het Jaar in de wacht. Happy Idiots viel dit jaar weer in de prijzen. Drie keer. Zij wonnen de awards in de categorieën Beste Low Budget Campagne, Beste Video Campagne en Beste Agency Small.

Greenhouse kreeg de onderscheiding voor Beste Microsoft Advertising Campagne, Beste Software & Tools in Search, en Beste Social Advertising Campagne. Dept was winnaar van één van de nieuwe categorieën Beste gebruik van Data en nam daarnaast ook de awards voor Beste PPC campagne en de prestigieuze Beste Agency Large mee naar huis.

Dit jaar werden er 249 cases ingestuurd ter beoordeling door de vakjury. Die keek naar zaken als innovatie, strategie en creativiteit. Bij de beoordeling van de grote prijs werden ook de stemmen van het gisteren aanwezige publiek meegeteld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond