Deel dit artikel
-

Budbee sluit ‘ijzersterk halfjaar’ af

Budbee, specialist in pakketbezorging aan huis en in pakketkluizen, heeft naar eigen zeggen een ‘ijzersterk halfjaar’ achter de rug in Nederland. De Zweedse challenger zag in de eerste zes maanden van 2022 het pakketvolume met meer dan 100% groeien ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Omzetcijfers noemt het bedrijf niet.

Drie jaar na start in Nederland kan Budbee onder meer Bol.com, Vitaminstore, NA-KD, Vedder & Vedder en MyJewellery tot zijn klanten rekening. Ook werden pakketkluizen geplaatst in 700 grotere Albert Heijn-winkels.

In april 2022 is Budbee overgestapt op 100% fossielvrije bezorging en het gebruik van hernieuwbare brandstoffen.

Daarnaast haalde het bedrijf in mei 2022 tijdens een nieuwe investeringsronde 40 miljoen euro op bij een waardering van 700 miljoen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond