Deel dit artikel
-

DELA, Center Parcs en OMODA naar Emerce Conversion

Conversie optimalisatie: de heilige graal van gisteren is vandaag alweer achterhaald. Cultuur en organisatie, on-site personalisatie, psychologie, culture of experimentation, UX en mobile-first-optimalisatie. Het is maar een greep uit het aanbod van presentaties op Emerce Conversion, dat 24 juni voor de tweede keer op rij virtueel wordt gehouden.

De reisbranche heeft een turbulente 18 maanden achter de rug en was één van de zwaarst getroffen sectoren tijdens Covid. Travel marketeers staan onder toenemende druk om bedrijfsgroei te realiseren in het post-pandemische tijdperk.

De tijd dat conversie optimalisatie alleen in een hoek van de organisatie plaatsvond ligt achter ons. Experimenteren is voor het hele bedrijf van groot belang. Welke stappen moet je nemen op bedrijfs-, technisch en menselijk vlak om te groeien naar een volwassen en echt succesvolle ‘culture of experimentation’? Welke belemmeringen kun je tegenkomen, en hoe weer je je hiertegen? Een video van Maurice Beerthuyzen en Mark de Winter
ClickValue en ClickValue.

Wendbaarheid en programmatic advertising hebben het verschil gemaakt voor vakantiepark Center Parcs. Hierdoor konden zij verschillende doelgroepen en nieuw online klik- en koopgedrag in deze veranderende tijden beter of opnieuw te begrijpen. Hoe zijn zij erin geslaagd om klanten te bedienen met het juiste aanbod op het juiste moment? En wat betekenen deze bevindingen voor hun toekomstige online marketingstrategie? Pieter van Rekom van vertelt er meer over.

Voor uitvaartorganisatie DELA is de telefoon het belangrijkste marketingmiddel. Als het over een uitvaart gaat heeft de consument het liefst persoonlijk contact en verkiezen ze telefonie boven het invullen van een online formulier.

Is je website wel duidelijk genoeg? In een energieke stoomcursus krijg je van Arjen Hanssen van Online Overtuigen vragen aangereikt. Bij iedere vraag geeft hij een online voorbeeld van hoe het niet moet en uiteraard ook hoe het dan wel moet.

Andere presentaties zijn van schoenenverkoper OMODA en Skula.

Het voorlopige programma van Emerce Conversion vind je hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond