Deel dit artikel
-

E-mail responsmeter

Een e-mail optie op de website kan een extra mogelijkheid betekenen om met klant en prospect te communiceren. Maar dan moeten ze wel antwoord op hun mailtjes krijgen.

In het algemeen doen deze telco's het niet slecht. De helft van de bedrijven reageerde op beide mailtjes binnen enkele uren. One.Tel stuurde een mailtje waarin stond dat ze de vraag van Emerce naar een andere afdeling zouden sturen. Tot op heden is daar geen reactie van gekomen. Erger is de onbereikbaarheid van MCI Worldcom: zo'n 'telecombedrijf van wereldformaat' zou toch wat geld kunnen spenderen aan de beantwoording van hun e-mails. Nog erger was de elektronische bereikbaarheid van Interoute. Dit bedrijf is niet opgenomen in dit overzicht omdat het niet eens mogelijk was het e-mailformulier op hun website te verzenden. Dit leidde tot een onverbiddelijke 404-error. Jammer voor hun klanten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond