EDAY: De nieuwe machtsmakelaars van het internet

De creator economy is een industrie die wordt geschat op 250 miljard dollar, maar iets meer dan twintig jaar geleden bestond ze nog niet. Hoe groeide een nichegemeenschap van online ondernemers uit tot een machtige pijler van het internet?
Elizabeth Hartnett (YouTube) ontrafelt op EDY de bliksemsnelle opkomst van dit digitale fenomeen – en laat zien wie de makers van vandaag zijn, hoe zij onze online ervaring hebben hervormd en wat merken moeten weten om authentieke en succesvolle samenwerkingen aan te gaan.
Harrett is een marketingleider met meer dan 14 jaar expertise in de creatorwereld. Ze stuurt YouTubes creatorstrategie aan in Europa en zet zich in voor miljoenen creators in de regio. Ze had de leiding over YouTube Spaces in Londen, Parijs en Berlijn, en richtte het NextUp-talentincubatorprogramma op, dat wereldwijd de carrières van meer dan 600 succesvolle creators heeft gelanceerd.
Voormalig operazangeres Elizabeth staat nu vaak zelf op het podium om haar inzichten over de creator economy te delen – zo sprak ze recent nog op zowel SXSW London als Cannes Lions.
EDAY vindt 2 oktober plaats in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. Het volledige programma vind je hier. Een regulier kaartje kost 695 euro.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond