Emerce Digital Marketing Live!: OHRA een geautomatiseerd verzekeringsbedrijf?

Binnen nu en vijf jaar zou OHRA een volledig digitaal en daarmee geautomatiseerd verzekeringsbedrijf kunnen runnen, zonder tussenkomst van mensen. Maar is dat wel zo’n goed idee? Wat Maikel Egging betreft is het ideale verzekeringsbedrijf zo eenvoudig mogelijk, waardoor verzekeren echt als duidelijk en makkelijk ervaren wordt. Digitalisering is een belangrijk middel om het voor de klant zo simpel mogelijk te maken, maar zeker geen doel op zich; OHRA houdt dan ook vast aan klant first in plaats van app first. Uiteraard spelen nieuwe digitale ontwikkelingen, zoals ChatGPT, wel een belangrijke rol in het klantcontact. Ze helpen om de klant de beste digitale ervaring te bieden.
OHRA is een van de vele bedrijven die zich presenteren op Emerce Digital Marketing Live! op 8 juni in de Beurs van Berlage. Digital Marketing Live! geeft een messcherpe update over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing & reclame. Ontdek de tools en strategieën van nu en laat je inspireren door grote namen en merken uit binnen- en buitenland.
Namen? Namen! Ontdek waarom Auping kiest voor het uitrollen van een muzikale identiteit. Hoe is het Auping-gevoel vertaald in audio en op welke manier helpt de data-gedreven methode van TAMBR bij het bouwen van een audio-asset? Er zijn veel marketeers die zonder na te denken overal een stock-muziekje onder plakken. Terwijl audio één van de meest effectieve middelen is om je merk te versterken.
Sinds 2016 ben je ze veel vaker tegen gaan komen, digitale assistenten die simpele vragen kunnen beantwoorden waarvoor je niet direct een medewerker hoeft te spreken. De meningen zijn verdeeld over of ze echt behulpzaam zijn of dat ze simpelweg een middel voor bedrijven zijn om geld te besparen op de customer service.
De vraag is of het nu daadwerkelijk de kracht van Conversational AI nu echt zit in de kostenbesparende effecten van chat- en voicebots. Of dat Conversational AI een veel fundamentelere verandering gaat zijn voor de manier waar op wij onze klanten bedienen.
Tijdens deze presentatie zal Jeroen Das meer vertellen over de ontwikkelingen van Conversational AI binnen ABN AMRO en zijn verwachtingen wat Conversational AI in de toekomst kan betekenen voor jouw klanten.
Technologie is vandaag alomtegenwoordig en zal onze toekomst blijven bepalen – op het werk en in ons persoonlijk leven. Nieuwe technologieën zullen blijven verschijnen en nieuwe toepassingen van bestaande technologie zullen zich blijven ontwikkelen – om ons leven te verbeteren, het milieu te beschermen en de bedrijfsresultaten te verbeteren.
Hoewel technologie het vermogen heeft om ons leven op tal van manieren te veranderen, mogen we niet vergeten dat technologie en gadgets niet zullen worden verkocht of geaccepteerd tenzij wij mensen ze gemakkelijk kunnen gebruiken voor interactie met de wereld om ons heen. Innovatoren die technologieën creëren door in het ontwerpproces de mens voorop te stellen, doen het veel beter in de industrie. Trix van der Vleuten van Versuni vertelt waarom.
Waar een goed product en een fijne service voorheen genoeg waren zijn de hedendaagse verwachtingen van de consument hier ver bovenuit gestegen. Ze verwachten als individu behandeld te worden en dus is een geoptimaliseerde e-mailmarketing flow een must. First- én zero party data staan hier centraal. Hoe zet je deze individuele data om in een overkoepelende strategie en hoe voer je dit door tot in de content van de campagnes? Je hoort het van Manon van Rijsbergen van My Jewellery en Tjeerd Brenninkmeijer van Bloomreach.
Influencers moeten transparant zijn over hun commerciële samenwerkingen. Dat was al jaren zo. Maar sinds vorig jaar vallen (grote) influencers onder de Mediawet. Hiermee komen er verschillende nieuwe regels op het bordje van influencers, merken en bureaus.
In haar presentatie loodst Naomi van der Louw jullie langs de laatste ontwikkelingen op het gebied op (de regels van) influencer marketing. Denk hierbij aan kinderinfluencers, Kijkwijzer-symbooltjes in YouTube video’s, de #ad, vapende TikTokkers en boetes die kunnen oplopen tot €225.000!
Emerce Digital Marketing Live! wordt 8 juni gehouden in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Kaarten hier.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond