Deel dit artikel
-

Emerce Digital Marketing Live!: OHRA een geautomatiseerd verzekeringsbedrijf?

Binnen nu en vijf jaar zou OHRA een volledig digitaal en daarmee geautomatiseerd verzekeringsbedrijf kunnen runnen, zonder tussenkomst van mensen. Maar is dat wel zo'n goed idee? Wat Maikel Egging betreft is het ideale verzekeringsbedrijf zo eenvoudig mogelijk, waardoor verzekeren echt als duidelijk en makkelijk ervaren wordt. Digitalisering is een belangrijk middel om het voor de klant zo simpel mogelijk te maken, maar zeker geen doel op zich; OHRA houdt dan ook vast aan klant first in plaats van app first. Uiteraard spelen nieuwe digitale ontwikkelingen, zoals ChatGPT, wel een belangrijke rol in het klantcontact. Ze helpen om de klant de beste digitale ervaring te bieden.

OHRA is een van de vele bedrijven die zich presenteren op Emerce Digital Marketing Live! op 8 juni in de Beurs van Berlage. Digital Marketing Live! geeft een messcherpe update over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing & reclame. Ontdek de tools en strategieën van nu en laat je inspireren door grote namen en merken uit binnen- en buitenland.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!