Emerce E-Commerce: de omnichannel transformatie van Goossens
De 21e inspiration store van interieurwinkels Goossens opende op donderdag 18 maart in de gloednieuwe Westfield Mall of the Netherlands zijn deuren. Ondanks de coronacrisis gooit de woon- en slaapretailer haar ambities niet overboord. De keten lanceerde er zijn nieuwste innovaties op het gebied van 3D-interieuradvies en digitale verkooptools zoals selfservice-schermen waar klanten zelf hun favoriete items op kunnen personaliseren en bestellen.
Volgens verkoopdirecteur Fabienne Geraedts, die samen met Stefan Buitenhuis van internetdienstverlener De Nieuwe Zaak wordt ondervraagd op Emerce E-Commerce, wil Goossens het concept uiteindelijk in al zijn 21 winkels lanceren.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd