Deel dit artikel
-

Emerce eTravel uitgelicht: Skyscanner

Technische en digitale innovatie is in de reissector bijna niet meer bij te benen. Data, API’s en mobiliteit zijn de belangrijkste ingrediënten geworden. Mike Ferguson van Skyscanner vertelt er meer over, op Emerce eTravel, volgende week in Amsterdam.

Mike vertelt welke start-ups hem opvallen en hoe hij denkt dat de grote namen in travel samen kunnen werken met jonge ondernemers. Zijn start-ups en partnerschappen het antwoord? En hoe kunnen wij onze krachten bundelen om een winnende propositie voor de toekomst te ontwerpen?

Mike heeft het grootste deel van zijn carrière doorgebracht in de sectoren reizen en technologie, variërend van touroperators tot een aantal digitale platformen in het Verenigd Koninkrijk.  Hij is nu werkzaam op het hoofdkantoor van Skyscanner in Edinburgh waar hij verantwoordelijk is voor het Skyscanner for Business partnerships team in EMEA.

Skyscanner for Business telt inmiddels 700 wereldwijde partners via de API en White Label producten, waaronder MSN, Lonely Planet, PaperFlies, De Telegraaf en I Amsterdam. Daarnaast biedt Mike’s team een scala aan unieke analytische tools.

Emerce eTravel vindt op 21 juni plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Kaarten zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond