Deel dit artikel
-

Emerce magazine #182 is uit, lees hem gratis

Het nieuw verschenen maartnummer van Emerce magazine is – naast de gebruikelijke fysieke distributie – kosteloos te lezen als digitale variant.

Met in deze editie onder andere:

  • Een coverstory over The Future of Work: de toekomst van werk is er eerder dan gedacht. Een blik op hoe werken verandert volgens onder andere GitLab, Dropbox en Softbank.
  • Een achtergrondverhaal over de positieve businesscases van synthetische media en hoe onder andere video’s en foto’s al door algoritmen worden gemaakt.
  • Een feature over innovatie in videobellen.
  • Een interview met Rutger Tuit, Agency Partnership Leader bij YouTube, over de veranderende focus binnen advertising naar ‘brand suitability’.
  • Een artikel over het nieuwe Nederlandse sociale-videonetwerk Follow en de behoefte aan gespecialiseerde social platformen.

Plus nog veel meer interviews, korte items, expert- en opiniestukken, zodat je ook in deze tijd up to date blijft met de ontwikkelingen in online business.

Enkele van de stukken zullen later ook integraal op deze site zijn te lezen.

Je vindt de nieuwe Emerce via deze link.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond