Deel dit artikel
-

Erik Grimm nieuwe directeur onderzoek VINEX

Erik Grimm volgt Peter Wiegman op als directeur onderzoek van VINEX. Hij zal de lancering van het onlangs aangekondigde Nederlands Online Bereiksonderzoek begeleiden.

VINEX informeerde hierover zojuist zijn achterban, grote uitgevers en media-exploitanten in Nederland.

Grimm zal een bereiksonderzoek moeten opzetten waar eigenlijk al jaren aan wordt gewerkt, maar wat marktpartijen technisch niet goed voor elkaar krijgen. Met name de metingen op mobiele dragers zijn daar debet aan.

VINEX begint met een schone lei met TNS-Nipo/Kantar Media, comScore en StichtingKijkonderzoek. Laatstgenoemde zal data leveren over tv-consumptie, gegevens die met internetdata worden gecombineerd.

Wiegman verlaat VINEX na elf jaar en zet zijn activiteiten vanuit zijn Het Medialoket voort.

Grimm zal zijn nieuwe functie combineren met die van researchmanager bij NDP Nieuwsmedia.

Deel dit bericht

1 Reactie

Wouter

Erik – top! Welkom!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond