Deel dit artikel
-

eTravel 2017: laatste kaarten

Hoe benut je als reisorganisatie de mogelijkheden van messaging apps als WhatsApp en Facebook Messenger? Wat doet Transavia met chatbots? Hoe verhoog je de effectiviteit van e-mailmarketing? De antwoorden op deze en veel meer vragen worden op 20 juni a.s. gegeven tijdens eTravel.

Zo geeft Marvin Soekra van de Jong Intra inzicht in de transitie van onderbuikgevoel naar een datagedreven optimalisatiestrategie. KLM’s Robert-Jan Groeneveld legt uit hoe Artificial Intelligence bijdraagt aan het beantwoorden van de 15.000 reizigersvragen die er wekelijks binnenkomen bij de luchtvaartmaatschappij. En Bas Touw van Thomas Cook legt uit hoe het mediamixmodel in elkaar steekt dat de touroperator gebruikt om de media-ROI te maximaliseren.

Verder wordt in de Dragon’s Den de eTravel Start-up van 2017 uitgekozen door onder andere Atilay Uslu (Corendon) en Raymond Vrijenhoek (Otravo) en geven Flixbus, Bohemian Birds, Vacanceselect en Travix een kijkje in hun keuken.

Andere onderwerpen die aan bod komen:

Ondernemer Sander Duivesteins standpunt ten aanzien van bots en AI is simpel samen te vatten: Adopt or die! Hij duidt op 20 juni de impact van nieuwe technologie op mens, bedrijf en maatschappij.

Vince Meens heeft niet alleen een passie voor de reisbranche maar weet ook nog eens alles van blockchain en de disruptie die deze technologie kan ‘poweren’. Hij vertelt waar de kansen en valkuilen voor travel liggen.

eTravel wordt op 20 juni gehouden in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Voor meer informatie/tickets kijk hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond