Deel dit artikel
-

Eventmarketingapp Close haalt 3 miljoen euro groeigeld op

Start-up Close, uitbater van een mobiel marketingplatform voor organisatoren in de eventbranche, heeft 3 miljoen euro opgehaald om verder te groeien. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn al klant.

De aankoop van een ticket voor een concert of musea is nu vaak het einde van een transactie en niet het begin van een waardevolle relatie tussen een artiest of merk en bezoeker. Close wil daarin verandering brengen. Het levert organisatoren bovendien relevante klantdata op.

Concertgangers krijgen via de Close app toegang tot exclusieve informatie zoals een persoonlijke boodschap of een sneak preview van een voorstelling. Daarnaast is alle praktische informatie beschikbaar, zoals het toegangsticket en het programma.

Kiliaan Toorenaar, voormalig commercieel directeur van Marktplaats, is Close begonnen samen met CTO Wiebe Weikamp (zoekmachine Ilse) en Chris Gruijters. Het bedrijf houdt kantoor in Amsterdam en heeft inmiddels een team van 18 medewerkers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond