Failliet Trendbox naar Motivaction

Motivaction neemt het failliette Trendbox over en garandeert opdrachtgevers van Trendbox de voortzetting en afronding van lopende projecten. Met een aantal medewerkers wordt op dit moment gesprekken gevoerd over de overstap naar Motivaction.
Naast Trendbox neemt Motivaction ook Het Nationale Panel met ruim 40.000 deelnemers over. Dit panel wordt gekoppeld aan het StemPunt-panel van Motivaction.
Motivaction noemt zich met ruim 90 vaste medewerkers het grootste onafhankelijke onderzoeksbureau in Nederland dat nog volledig zelfstandig en in Nederlandse handen is.
De directie wordt gevormd door Karel Slootman (commercieel directeur) en Pieter Paul Verheggen (algemeen directeur) die beiden eveneens partners zijn. Het bureau met een omzet van circa 10 miljoen euro verwacht met de acquisitie van Trendbox in 2017 een groei te realiseren van circa 10 procent.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
4 Reacties
bernadet
Het nationale panel blijkt overgenomen te zijn samen met het stempunt. Waar zijn nu mijn gespaarde punten van nationale panel gebleven? Heb hiervoor veel enquêtes in moeten vullen.
Zie ze nog niet bijgeschreven op mijn account op stempunt.
Hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Bernadet
Boschman - Motivaction
@Bernadet. Ik zag je berichtje. Zou je mij willen mailen via m.boschman@motivaction.nl?
Dank!
Matthijs Boschman
Warna Fidom
Ook ik ben al erg lang ‘lid’ van trendbox en lees nu dat het failliet is.. Nu snap ik dat mijn gespaarde kado’s niet gekomen zijn
Zelfs na paar keer gemaild te hebben met Judith Schoenmaker kreeg ik te horen dat mijn kado’s verstuurd worden zodra ze meerdere hebben…. dit is nu al 1,5 jaar geleden. (19-4-2016 besteld)
Wordt hiermee nog iets gedaan of zijn mijn gespaarde punten en kado’s nu verdwenen?
Indra - Motivaction International B.V.
Beste Warna,
Dat is vervelend om te horen en niet de bedoeling. Zou jij een mail naar respondentenselectie@motivaction.nl willen sturen? Dan nemen wij contact met je op.
Alvast bedankt!
Indra