Deel dit artikel
-

GAMMA’s hulp-app wordt vaste brand utility

GAMMA bracht onlangs een app uit waar klussers per chat live een hulpvraag aan de medewerkers kunnen voorleggen. Die bevalt zo goed, dat de leiding heeft besloten de app op te nemen in de kern van het bedrijfsproces.

Met de introductie, en vaste aanstelling, van heeft GAMMA de primeur om als eerste klusbedrijf ter wereld een live vraagbaak te bieden. Achter Datvraagik.nl zitten geen robots of uitbestede callcentra maar mensen van de werkvloer van GAMMA.

Vandaag de dag worden er dagelijks enkele honderden vragen voorgelegd aan de mensen van het klusbedrijf. Peilingen laten zien dat driekwart van de klanten de vraagbaak met goed tot zeer goed beoordelen.

Thijs van Schothorst die met zijn Icemedia verantwoordelijk is voor Datvraagik.nl: “Dit is een vorm van marketing, waar we echt naar toe gaan: een combinatie van innovatie, creativiteit en techniek.”

Foto: juanktru (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond