Gouden Effie voor bol.com

Bol.com heeft vanavond een Gouden Effie gekregen voor zijn reclamecampagne op tv. De jury onder leiding van voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk sprak over een ‘uitstekende marketingcase, waarin consequent is gewerkt aan de verbreding van het merk’.
Zilveren Effies en Bronzen Effies gingen onder meer naar Eneco, Centraal Beheer Achmea en FrieslandCampina. Het aantal Effie-inzendingen bedroeg dit jaar 41.
De Effies, de Oscar onder de communicatieprijzen, werden vandaag uitgereikt in het kader van de manifestatie De 24 Uur van de Reclame in de Amsterdam Convention Factory. Dat begon vanochtend met een speech van Bill Clinton.
Iconen uit de creatieve industrie – designer Jurgen Bey, Erik Kessels, medeoprichter en creatief directeur van het Amsterdamse communicatiebureau KesselsKramer, en Victor van der Chijs, algemeen directeur en partner bij het internationale architectenbureau Office for Metropolitan Architecture – spraken hun overtuiging uit dat creatieve ideeën kunnen bijdragen aan het oplossen van de problemen waar we vandaag dag mee geconfronteerd worden.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond