Deel dit artikel
-

Groupon krijgt Belgische concurrentie

De Belgische Groupon-tegenhanger Outspot.be heeft zijn bereik vergroot met twee overnames: Promocity en Coolcoups.

Outspot.be, van de broers Stefan en Thomas Van Overbeke, biedt sinds 2009 groepsaankopen aan, in een formule die sterk doet denken aan Groupon. Maandag werd het bereik vergroot (pdf) van 1,1 naar 1,6 miljoen abonnees met de overname van Promocity, in 2010 opgericht door Samuel en Michaël Devyver.

Promocity was de derde grote speler in de Belgische online groepsaankopenmarkt, en was vooral actief in Franstalig België. Eerder kochten de broers Van Overbeke het kleinere Coolcoups. Daarmee is Outspot.be naar eigen zeggen de grootste speler op de markt.

Outspot zit inmiddels ook in Nederland door de overname van GoShareThis, het vroegere Living Social Nederland.

De leden van Outspot.be ontvangen twee maal per dag een gratis nieuwsbrief met kortingen – soms oplopend naar tot tachtig procent – op restaurantbezoeken, reizen, wellnesscentra, gadgets, geschenkartikelen en aankoopbonnen.

Deel dit bericht

1 Reacties

Linda

Outspot is en pet, niks kopen.
Ik had een Nicer dicer besteld de echte van Genius, maar kreeg een copie. Dus ik wilde mijn geld terug, nu kan ik het terugsturen op eigen kosten, naar belgie nog wel. komt er weer 25,- euro bij. slaat nergens op ik heb niet gekregen wat ik besteld heb!!!!!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond