Deel dit artikel
-

HomeDeco stelt Brand Boutique-concept open voor kleine labels

HomeDeco heeft haar zogenoemde Brand Boutique-concept opengesteld voor jonge ontwerpers en kleinere labels. Het Brand Boutique-concept is vergelijkbaar met een shop-in-een shop.

HomeDeco is een online interieurplatform door en voor interieurliefhebbers. De website is opgericht door Thijs Goos, bekend van Fashiolista.

Tot nu toe was het alleen voor grotere en gerenommeerde merken mogelijk om een Brand Boutique te openen. De webwinkel wil echter dat consumenten op een originele manier inspiratie kunnen opdoen op het gebied van interieur.

Bij de selectie van nieuwe, kleinere labels voor het Brand Boutique-concept wordt gekeken of ze iets kunnen toevoegen aan het huidige assortiment. Dat kan zijn op niveau van stijl, verhaal achter het merk of gewoon dat producten die de webwinkel nog niet heeft.

De eerste kleinere labels zijn inmiddels toegevoegd aan het Brand Boutique-concept: Dutch Sprinkles, Bazar Bizar, Kick Collection, Het beste van de Kweker, Look4Lamps, Wolletje Bol, Tapetshow.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond