Deel dit artikel
-

IAB Nederland vervangt bestuur

IAB Nederland, de onafhankelijke branchevereniging voor digitaal adverteren en marketinginnovatie, heeft vijf nieuwe bestuursleden aangewezen. Dit mede in verband met het vertrek van de bestuursleden Laurens van der Heijden (DPG media) en Mascha Driessen (Microsoft), die ruim zes jaar actief een bijdrage aan het bestuur hebben geleverd.

De benoemingen hebben te maken met de aandachtsgebied privacy & data-ethiek, accountability, consument, marketingtechnologie en media & creatie.

De portefeuilles zijn vanaf nu als volgt verdeeld:

Media & creatie: Dominiek van Essen (Mopbro) en Sandrine Koopman (Microsoft)
Accountability: Joris Lak (Albert Heijn) en Atva van Zanten (MindShare)
Marketingtechnologie: Stefan Havik (DPG Media) en Rutger Tuit (Google)
Privacy & data-ethiek: Tim Geenen & Stefan Havik (DPG Media)
Consument: Sandrine Koopman (Microsoft) en Atva van Zanten (MindShare)
IAB-brede-projecten, penningmeester en secretaris: Walter Kraus (Summit)

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond