Deel dit artikel
-

Infographic: Delta heeft de snelste helpdesk in 2021

Als consument word je momenteel het snelst geholpen door kabelbedrijf Delta, terwijl je geduld bij Budget Alles-in-1 het meest op de proef wordt gesteld. Dat blijkt uit het jaarlijkse helpdeskonderzoek van Providercheck.

Ondanks dat er bij KPN binnen slechts 47 seconden een helpdeskmedewerker aan de lijn kwam wanneer ProviderCheck geholpen wilde worden bij niet werkend of traag internet, bleek Delta uiteindelijk het snelst bereikbaar te zijn

Bij Budget Alles-in-1 staan klanten bijna tweemaal zo lang in de wacht als bij XS4ALL, dat als voorlaatste eindigde.
In 2020 werd Tele2 nog tot de glorieuze winnaar van het ProviderCheck.nl helpdeskonderzoek uitgeroepen. Helaas is Tele2 gestopt met het aanbieden van thuis internet en tv en werd dus niet meegenomen in het onderzoek.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond