Deel dit artikel
-

Inschrijving DDMA EMAS Awards 2022 geopend

De inschrijving van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) zijn geopend. Ambitieuze e-mailprofessionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Innovation, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies.

De nieuwe vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (ZINGO POW!), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!