Inschrijving DDMA EMAS Awards 2022 geopend

De inschrijving van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) zijn geopend. Ambitieuze e-mailprofessionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Innovation, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies.
De nieuwe vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (ZINGO POW!), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).
De DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) worden, na de twee losstaande edities van 2020 en 2021, dit jaar weer live uitgereikt, tijdens de DDMA EMAS, die plaatsvindt op donderdag 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond