Deel dit artikel
-

Inschrijving voor Dutch Search Awards geopend

De inschrijving voor de derde editie van DSA is geopend. Bureaus, merken en professionals kunnen hun beste werk op het gebied van zoekmarketing inzenden tot 30 september.

De uitreiking zal dit jaar anders verlopen dan voorgaande jaren. De beste drie cases worden uitgenodigd om een video-pitch in te zenden en deze aan het publiek te tonen tijdens de live-uitreiking.

Voor deze derde editie zijn er twee nieuwe awards in het leven geroepen. Merken en bureaus kunnen nu ook strijden om de ‘Beste CRO campagne’ en ‘Beste gebruik van marketing automation’.

De Dutch Search Awards worden dit jaar weer gesteund door hoofdsponsor Bing, mediapartner Emerce en partners IAB Nederland, DDMA, AdCalls, Swydo, ADchieve en Watermelon.

De inzending sluit op 30 september, waarna op 30 oktober de shortlist bekend gemaakt wordt door de jury. De uitreiking vindt plaats op 22 november 2018.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond