Deel dit artikel
-

Klachtenregen over webwinkel Playmasters

De Consumentenbond waarschuwt voor de webwinkel Playmasters.co, een verkoper van onder meer smartphones en tablets. Er komen veel klachten binnen over de onbereikbaarheid van de webwinkel, het niet of te laat leveren van artikelen of te traag terugbetalen bij retour of annulering.

Op Klachtenkompas.nl staan meer dan 540 klachten over Playmasters, waarvan het bedrijf een deel heeft opgelost. Daarmee staat de webwinkel op de tweede plaats van bedrijven met de meeste klachten. Dit is extra opvallend volgens de bond omdat de andere bedrijven in de top tien landelijke bedrijven zijn met een veel groter klantenbestand. Omdat het aantal klachten over Playmasters blijft toenemen, heeft de Consumentenbond dit bij de webwinkel aangekaart.

De communicatie met de webwinkel verloopt echter moeizaam. Playmasters wil niet in gesprek met de Consumentenbond, maar liet schriftelijk weten dat de problemen door een toeleverancier worden veroorzaakt en dat zij hun best doen de klachten zo goed mogelijk af te handelen.

Niet alleen bij de Klachtenkompas staan veel opmerkingen, ook bij Kieskeurig.nl regent het klachten: ‘Klantenservice gebeld, maar dat is een callcenter die (…) alleen berichten aanneemt en vervolgens een mailtje stuurt naar het bedrijf. Zij hebben zelf geen contact met het bedrijf, dus kunnen ook in geen enkel geval jouw klacht oplossen. Om een lang verhaal kort te maken: na verschillende mails, telefoontjes en een maand of twee later waarbij Playmasters op geen enkele wijze heeft geleverd of gereageerd op berichten of klachten heb ik de ING ingeschakeld om mijn creditcardbetaling terug te vorderen. En dat was vrij vlot gebeurd. Hulde aan de ING. Playmasters.co is een malafide bedrijf in mijn ogen.’

Playmasters – de domeinnaam is geregistreerd via Godaddy – is overigens niet aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg of Webshop Keurmerk. Playmasters blijkt gevestigd in een rijtjeshuis aan de Haringvlietstraat 30 in Almere.

Deel dit bericht

3 Reacties

Henk

Zie hier meer info: http://tweakers.net/shopreview/8545/playmasters-punt-co.html . Keurmerk is ingetrokken en bijzonder veel klachten.

M de Vries

Mijn order voor een Apple Ipad is 3 weken geleden geannuleerd, maar tot op heden is er nog geen geld op mijn rekening gestort.

R v B

Best M de Vries,

Ik ervaar momenteel exact hetzelfde met R&B Group International Online Store, zojuist onderstaand 2e klacht ingediend
februari 13th, 2013 at 22:55
Beste R&B,
Het is voor mij niet te begrijpen hoe ik als consument door jullie wordt behandeld. Op 11 janauri plaats ik een order á € 234,94. Op 13 januari ontvang ik de orderbevestiging, op 17 januari bericht dat het product niet meer leverbaar is, op 6 februari doe ik navraag naar de retourbetaling en dien ik een klacht in, voorts wordt aangegeven dat de creditering zal worden versneld en op 13 februari heb ik nog altijd niet mijn geld retour ontvangen. Op 13 februari zoek ik wederom contact met de Customer Service en nu wordt niet thuisgegeven. Het is een ronduit beschamende gang van zaken. Als dit nieuws de wereld ingaat schaadt het jullie bedrijf in onbeschrijfelijke vorm. Zodoende eis ik ook dat deze zaak binnen 24 uur naar mijn tevredenheid wordt afgewikkeld; nl. retourbetaling van € 234,94 op donderdag 14 februari

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond