Deel dit artikel
-

Kortingensite Promojagers.be waagt stap naar Nederland

Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.

Promojagers is een hobbyproject van Gunther Devisch, destijds marketeer bij Lidl. De Facebook-groep telt intussen 278.000 leden.

De coronacrisis heeft er alleen maar voor gezorgd dat er meer mensen zich aansloten bij de groep. ‘Daarom voelden we ook de nood om de promoties en aanbiedingen op een gebruiksvriendelijkere manier te presenteren aan onze leden,’ vertelt Devisch aan Gondola. ‘Op Facebook krijg je alle promoties te zien. Via onze website en onze app kunnen mensen veel gerichter zoeken.’

Het zijn vooral vrouwen die met promoties bezig zijn: zij maken 65 procent van de leden uit. De grootste groep zijn in de leeftijdscategorie 25 – 34 jaar.

Promojagers werkt al enige tijd samen met Lidl, dat zijn folders op het platform publiceert. Mediamarkt, bol.com, Coolblue en anderen werken performance based met het bedrijf samen. Het platform claimt ruim duizend werkende kortingscodes.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond