Deel dit artikel
-

LaComunidad meet virale campagnes

Het Amsterdamse bedrijf LaComunidad heeft maandag ViralTracker 2.0 aangekondigd, (online) technologie waarmee het bereik van virale internetcampagnes kan worden gemeten. Ook lanceert het digitale marketing bureau een viraal marketing weblog.

ViralTracker meet het bereik van virale campagnes op weblogs, fora, virtuele gemeenschappen en ruim 120 internationale video portals. Internationale adverteerders, virale bureaus en mediabureaus kunnen een licentie bij het bedrijf afsluiten.

In de VS worden maandelijks al meer internetvideo's bekeken dan er zoekopdrachten worden gegeven via Google en Yahoo, zo zegt directeur Igor Beuker, die in 2003 overstapte naar interactieve reclame.

Momenteel zijn er onderhandelingen gaande om de ViralTracker-technologie te integreren in verschillende video portals en soiale netwerken zoals MetaCafe en MySpace.

Het bedrijf is verder een weblog over virale marketing gestart met als bloggers naast Beuker Paul van Veenendaal.

 

Deel dit bericht

6 Reacties

Igor

Mooie woordspeling in de kop: vitale campagnes 😉

Cor

Vitale campagnes?Googhle?

Tim Bijlsma

Naast het feit dat dit een enorm loos product is, zit er Typo in de titel, 'vitale moet virale' – dit bericht hoeft neit gepost te worden-.

John

Loos product? Al ervaring mee, dan? Het is wel lekker makkelijk om hier te ageren tegen een product of een bedrijf zonder enige toelichtingen. Oftewel: de laatste reactie had maar beter niet geplaast kunnen worden,

Rick de Haas

Ongenuanceerde reacties horen hier ook niet thuis, beste mijnheer Bijlsma.

Jonneke

Virale campagnes houden je viTaal toch? ; )

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond