Deel dit artikel
-

Lions Festival of Creativity keert volgend jaar juni terug naar Cannes

Cannes Lions maakt bekend dat het Festival of Creativity van 20 tot 24 juni 2022 terugkeert naar Cannes, zij het in een hybride variant.

Cannes Lions wordt ook wel de jaarlijkse hoogmis van de internationale reclamewereld genoemd, waar ook veel Nederlanders op afkomen. De Nederlandse vertegenwoordigers van Cannes Lions zijn de Orange Lions.

De afgelopen twee jaar is het reclame-evenement grotendeels online geweest vanwege de pandemie.

De organisatie had gehoopt afgelopen juni terug te keren als fysiek evenement in Cannes, maar dat bleek niet realistisch door nieuwe coronamaatregelen die Frankrijk had aangekondigd.

‘Voor 2022 en daarna zal Cannes Lions een jaarlijks forum bieden voor de wereldwijde (reclame)industrie om de meest urgente problemen aan te pakken waarmee de industrie en de wereld vandaag wordt geconfronteerd,’ zo laat de organisatie weten.

Onder meer is het de bedoeling om eemn duurzaamheidsagenda op te stellen.

Wedstrijdinzendingen en deelnemersregistratie starten in januari.

Foto Pixabay

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond