Deel dit artikel
-

Lot Keijzer naar TomTom

Lot Keijzer, de voormalige directeur marketing oplossingen van LinkedIn Benelux, is TomTom komen versterken als Digital Transformation executive.

Tot voor kort werkte ze als marketingdirecteur voor Vente Exclusive. Ze hield zich daar bezig met het uitbouwen van de strategie van de winkelclub en de shop Yaminta. Vente-Exlusive is een besloten winkelclub die tegen fikse korting courante modeartikelen verkoopt. Het nieuwe zusterbedrijf Yaminta is een wat opener webwinkel die zich positioneert met een wat luxer aanbod voor vrouwen.

Eerder werkte ze voor Universal Media, Kobalt en Twist.

Bij Tom Tom gaat ze zich bezighouden met het ontwikkelen van een digitale lange termijn-visie.

Deel dit bericht

5 Reacties

Dirk

“De gerelateerd items op Emerce” lijst says it all…

Max 1,5 jaar per bedrijf.

Arno Peperkoorn

Dirk….Waarvan de achternaam een raadsel is… Wat een flauwe opmerking.
Lot gefeliciteerd!! Succes daar!

Dirkje toch

Beste Dirk,
Volgens mij klopt je berekening niet. Lot is in 1998 begonnen. In die tijd heeft ze gewerkt bij resp. UM, Kobalt, Linkedin en Vente. Dat is dus 16jaar gedeeld door 4. Dat is volgens mij 4 jaar per werkgever.

Maar goed. Je ‘aanvulling’ wekt ook niet de indruk dat je een media-collega graag positief in het zonnetje wil zetten. Foei, Dirk.

Hans Voorn

Gefeliciteerd Lot! Gaaf!

Ron Emmerink

Van harte Lot heel veel succes :-)!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond