Deel dit artikel
-

Marketingbureau Storm voegt labels samen

De labels StormMC en Storm Insights worden vandaag samengevoegd en gaan samen door als fullservice digital marketingbureau onder de naam Storm Digital.

Dat maakt het Storm Digital bekend aan klanten en belangstellenden. Met de fusie anticipeert Storm op de groeiende behoefte van haar klanten aan slimme datamanagement oplossingen die bovendien snel en effectief gerealiseerd kunnen worden.

De nieuwe organisatie brengt data-analisten, digitale marketeers en techneuten samen in één team. Directeur Viktor van der Wijk vertelt aan Emerce dat steeds meer grote organisaties hun activiteiten baseren op het verzamelen en analyseren van data en, als resultaat daarvan, geraffineerde marketingcommunicatie uitvoeren.

StormMC brengt een consultancytak in, het drie jaar oude Insights van de bigdata- en webanalyticsspecialisten.

Storm Digital werkt vanuit Amsterdam en Groningen met 65 medewerkers voor klanten als KLM, Univé, Suitsupply en TakeAway.com.

Foto: Neil McIntosh (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond