Deel dit artikel
-

Martijn Eindhoven naar LiveRamp

Martijn Eindhoven treedt per 1 febrauri aan als Head of Privacy Solutions bij LiveRamp, het bedrijf dat start-up Faktor vorig jaar overnam.

LiveRamp wordt verantwoordelijk voor het uitbreiden van het portfolio privacyproducten en -diensten. De onderneming is actief op het snijvlak van uitgeven en marketing en levert technologie waarmee individuen en bedrijven identiteiten kunnen beheren. Een voorbeeld daarvan is technologie waarmee het plaatsen van cookies wordt gecontroleerd.

Eindhoven zal rapporteren aan Tim Geenen, general manager Privacy & Consumer Experiences bij LiveRamp. Zijn nieuwe collega was eerder verantwoordelijk bij Sanoma voor de uitrol van het automated trading platform en had hij de leiding over de Ahold Marketing en Media Group. In de afgelopen jaren heeft Eindhoven als consultant op het gebied van privacy, data en techniek onder meer Talpa, RTL, bol.com, Knab en Funda ondersteund.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond