MeMo2 opent kantoor in Groningen

Marktonderzoeker MeMo2 opent een Groningse dependance van zijn Data Science Center. Het zal tevens zijn samenwerking met de Hanzehogeschool intensiveren.
Het Data Science Center wil profiteren van de Groningse wens om de stad te ontwikkelen tot een belangrijke kennis- en innovatiestad in Europa. De overheid en het bedrijfsleven investeren samen in die richting.
Vanuit het kantoor aan de Spilsluizen wordt ondersteuning geboden aan de lopende nationale en internationale media- en marketingonderzoeksprojecten van MeMo2.
De datawetenschappers analyseren de effectiviteit van marketing communicatie door on- & offline performance te relateren aan brand- en crossmedia tracking (o.a. brand awareness, campagnewaardering), (be)zoekgedrag (webanalyse, Google, iBeacons), social media (Facebook, Twitterengagement) en campagne-exposure (o.a. RTV GRP’s, Outdoor VAC, Facebook advertising, DMA zichtbaarheid + bereik).
Foto: Arend Jan Wonink (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond