Deel dit artikel
-

MyOrder met betaalapp voor veerdiensten en watertaxi’s

MyOrder brengt samen met vervoersdienst Riveer een app uit waarmee forenzen, toeristen en passanten makkelijk mobiel tickets kunnen kopen.

Reizigers die zich in en tussen de zeven gemeenten en drie provincies per water bewegen over de Waal en de Merwede hebben er sinds dit weekend een handig mobiel appje bij. De app van Riveer ondersteunt nu ook mobiel betalen. De app houdt de digitale tickets ook in portefeuille.

Bij controle hoeft de reiziger enkel zijn telefoonscherm voor de scanner langs te halen.

De app is vrijdag gelanceerd in Gorinchem.

De organisatie Riveer licht toe: “Om [onze verbindende] functie te versterken, werken wij constant aan de optimalisering van het gebruikersgemak. Digitaal betalen met behulp van de Riveer-app of met de pin zal hier sterk aan bijdragen. Ook ons nieuwe interactieve Digitale Reizigers Informatie Systeem zal reizen met het veer makkelijker én leuker maken. Zo worden bij aanlegsteigers niet alleen de actuele aankomst- en vertrektijden aangekondigd, de veren zijn ook op hun route te volgen.”

In het persbericht over de lancering van de nieuwe Riveer-app positioneert MyOrder zich als meer als dienstverlener dan als mobiele betaalspecialist. “MyOrder ontwikkelt mobiele diensten voor de MyOrder-app, maar ook voor derde partijen” en wijst daarmee op werk dat het leverde voor PayPal, KFC en Rabo Wallet.

Accepteer analytische cookies en tracking cookies om deze video te bekijken.

Foto: Erik van Lent (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond